Rabu, 21 Ogos 2013

Rezeki itu milik ALLAH SWT


Alhamdulillah...
Harus diucap setiap hari agar kita sentiasa bersyukur dengan apa yang Allah tetapkan untuk kita.Ya,mudah untuk kita ucapkan tapi...adakah kita benar-benar redha dengan ketentuan itu??Bohongla kalo saya cakap yang saya langsung tak terasa bila soalan 'itu' ditanya.Hati ini bagai disiat-siat bila ada yang bertanya soalan yang kita sendiri tak tahu apa jawapannya.Saya tak mintak pun kamu faham perasan saya,tapi kamu boleh berfikir bukan??Rezeki itu milik Allah.Siapa kita nak memperkecil-kecilkan seseorang itu??
Saya sangat bersyukur punya suami yang memahami...BERCINTA HINGGA KE SYURGA.

2 ulasan:

  1. As salam. =) harap bersabar dan tenang dengan soalan2 cepu emas yg diajukan. Rezeki masing2 tak sama. Dropby sbb nk search tutorial bunga tangan. Tak sangka pulak yg sis nie wife tn Ismadi =) tak sempat berkenalan masa kami duduk di alor star dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam Sue,
      Yela...mmg kena byk bsabar.TQ.Eh,dh dpt tutorial bunga tangan??Nk wat utk sapa tu??Hehehe...yela,kalo kenal awal bleh jumpa kn??Takpa,senang2 nti mai la kedah.

      Padam