Ahad, 10 Mac 2013

Idea Dekorasi Bilik Jahitanku...=)

Salam semua...
Owhh,lamanya tak update blog.Rindu kat korang tau.
Hari ni gedik-gedik nak kongsi idea pasal dekorasi bilik jahitan.
Idea ni sebenarnya nak buat kat umah baru nanti,tp jangan konfiden sangat sebab ni hanyalah angan-aggan linda je dulu.Kalo ianya jadi kenyataan linda akan upload hasilnya.Semua ni memerlukan sokongan dari pihak suami.
Abang...(kelip-kelip mata menggoda)
Aduh...semua ni cantek-cantek tau,nak pilih mana satu ni.
Boleh bagi pendapat tak korang??








2 ulasan:

  1. wt blik study pun comel ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Btol tu Shu,sangat sistemaik.Nak wat homework pn bsemangat.

      Padam