Isnin, 15 Mac 2010

Bergaya Ala-ala Gadis Arab

Sekarang ni macam-macam gaya tudung yang kita bleh tengok,xkira la kat bandar ke,kampong ke,pekan ke...semua tak kan lepaskan peluang untuk tampil bergaya.Yang paling femes aku tengok orang pakai 'tudung ekin'.Tudung yg paling mudah di pakai dan tak perlu gosok.main sarong jer...Tapi,bg saya gaya macam tu xbrape best sbb mcm gaya makcik2 je(sowi kalo ader yg terasa,itu pndapat saya),mungkin xserasi ngan jiwa saya lg kot.Tapi,bagi gadis-gadis muda remaja,mungkin korang nk tengok gaya yg sesuai dan paling hot skrg.Gaya ala-ala gadis arab atau macam Cik Yuna kt pakai skrg.Meh kt cuci-cuci mata sket...;)


Korang tengok gaya yang diorg pakai,chantek kan???saya penah try gak,tp ada yang jadi ada yang xmenjadi.Kalo gaya yang simple2 okey la...malas i nk lilit lebey2.Meh kita tengok video kat bawah ni,cara nk pakai selendang.Senang jer,selamat mencuba...;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan