Isnin, 13 Februari 2012

Photobooth

Salam sayang semua...
Okey,i dh dah mula berdebar-debar membilang hari.Fening-fening,macam-macam xsiap lagi.Pada hal,ada check list bagai.Tp,tetap kecar kacir idup ni.Fokus linda,fokus!!
Eh,dh lari tajuk plak.Linda nk crita pasal booth booth.
Kalo korang rasa nak wat photobooth pada majlis bahagia korang.
Jom,linda bagi idea sket.Seeloknya DIY sendiri la photobooth ni,baru menepati apa yg korang nak.Dekat sudut photobooth ni jugak bleh letak skali guestbook,2 in 1 jimat... Linda pun ingat nak buat sudut untuk kawan-kawan posing amek gambar sbbnya linda xde pelamin-pelamin ni semua.(Pengantin bajet...hehehe.)

*
*
*
*


 Backdrop guna paper rosette.
Nti i ajar cara wat paper rosette.Mudah je.


Giliran pengantin untuk posing.Fuh!!


Comel kan??
Tolong alihkan kotak besar kat depan 2.hehehe..=)


Okey,i dah mula cari segala prop utk photobooth.
Kreatif kan??Nak jugakkk...


Ni linda amek kat Kerja Kahwin.Cantek sangat!




1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam